Så var denna dagen i full gång med

2011-10-05, kl 10:19:54 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Vi snoozade lite för länge idag så kidsen kom en halvtimme sent till dagis, inte för att det gör något men det är ju såklart roligare om dom får all tid dom kan på dagis nu när dom bara har 15 timmar i veckan. Nu ska Harley få lite mat sen tar jag ett skutt in i duschen, känner mig ungefär lika fräsch som en soptipp idag så det är väl dags för en dusch då.

Vi får väl se vad dagen har att erbjuda sen, just nu sitter jag och funderar på vem fasen det var som ringde mig innan. Missade ett samtal från hemligt nummer och nu kan jag inte sluta tänka på det, vem var det? vad handlade det om? och allt sånt där. Hoppas det ringer upp igen så jag slipper fundera...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<