Kalasfina barn

2011-10-17, kl 21:57:44 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Trollungarna 2011

Nu är ju mina barn alltid fina vad dom än har på sig men så här såg dom ut när det var kalasdags idag, blev en liten runda på stan innan vi åkte till kalaset så riktigt så rena var dom inte när vi kom fram. Nu ikväll har vi kollat på Dora filmen vi fick igår, Bella tjatade hela dagen om det så vi satt bänkade allihop och kollade en stund innan. Men de enda som svarade Dora när hon behövde hjälp var Putte och Jonny, Bella bara tittade men jag antar att P & J gillade filmen och man vet ju aldrig dom kanske lärde sig något haha.


Kommentarer
Från: Madeleine

Du - kan inte du vara med i min lilla annorlunda men roliga utmaning, mest för att jag är nyfiken på dina barns vinteroutfits! Vore skoj :-) Läs mer här: http://www.muppsan.com/2011/10/utmaningvinteroutfit-2011.html

2011-10-18, kl 09:44:32
URL: http://muppsan.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<