Jag och Jadie känner att vi behöver en stund för oss själva, så vi ska ut på en liten promenad.

2011-10-28, kl 10:41:55 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Nej Sanningen är att vi är dom enda vakna just nu i den här familjen, har jag sagt det innan att vi inte är familjen morgonpigg haha. Jo Jadie är väl det till och från men det är mysigt det med, det blir liksom lite ensam tid utan syskon som man inte hinner med på kvällen. Morgonen är Jadies egentid, kvällen Bellas och natten måste väl vara Harleys då eftersom han håller oss vakna så länge.

Nu ska vi iaf klä på oss och gå och hämta lite paket jag och trollungen.


Kommentarer
Från: Nilma

Det är ju bra när det är fördelat så :D

2011-10-28, kl 13:06:27
URL: http://www.nilma.se
Från: i min lilla lilla värld

FY! Jag vet inte hur jag hade klarat av ett kolikbarn =(

2011-10-28, kl 15:00:25
URL: http://saratilling.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<