Blogaward

2011-10-29, kl 23:20:42 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Lite roligt sådär


Varför började du blogga:
 
Jag började för att jag alltid skrev dagbok förr och tänkte att kan alla andra blogga så kan jag med, så från början var det bara för min skull men jag skulle ljuga om jag säger att jag inte kollar statistiken varje kväll nu haha. Så roligt med alla läsare och man blir verkligen glad varje gång man loggar in och läser kommentarerna ni lämnar.

Vilka bloggar följer du:
 
Aldeles för många!

Vilken är din favoritfärg:
 
Svart, rosa, grön & röd. Men jag har fortfarande dille på en kombination av babyblått och babyrosa på bebiskläder haha.

Vilken är din favoritfilm:
Queen of the damned helt klart, har till och med spelat spelat sönder den på dvd för jag kollat så mycket på den så jag fick köpa en ny.

Vilket land/ länder vill du besöka och varför: 
Oj det var en svår fråga, jag vill ju åka överallt. Är riktigt sugen på att resa bara för att få uppleva nya saker och lära mig något nytt.

Länka till den du fått awarden ifrån.
Nilma
Fullborda de 5 meningarna. Skicka till ytterligare några bloggar. De jag skickar awarden vidare till är: 
Annika, Sara, Fnulan, Johanna & Michelle


Kommentarer
Från: Nilma

Kul att du gjorde den :)

2011-10-30, kl 13:04:33
URL: http://www.nilma.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<