Vinterkläder

2011-11-17, kl 21:05:08 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Trollungarna 2011

Testade barnens vinterkläder idag och dom satt bra som tur var, Bellas är möjligtvis lite stora men då kan hon ha dom hela vintern och det funkade bra att vika upp. Jadies satt perfekt nu så hon kanske inte kan ha overallen hela vintern men det får bli att köpa nytt då, hon har ju alltid lyckats bra med att växa ur vinterkläderna mitt i vintern då hon kunnat använda Bellas gamla halva vintern.

Sen har vi fått köpa nya när det bara varit någon månad kvar som vinterkläder gäller, det enda som egentligen saknas nu är vinterskor till Bella bus men det fixar man ju rätt snabbt. Halskragarna sen förra året passar fortfarande och vantar har dom redan.


Kommentarer
Från: Mamma Miaa

Vad kul att höra, hoppas att jag får se en bild nu oxå :)



Skitsöta vinterkläder :9 Den där mössan med orange i vart har du köpt den?

2011-11-17, kl 22:31:21
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Från: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Jo... jag misstänker att även Rasmus skulle gilla den faktiskt... men vi måste ha varenda krona vi kan få tag i... Så nu röjer jag ut hela källaren, garderober o hela skiten... :/

2011-11-17, kl 22:55:55
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: Västgötskan

He he! Här brukar sambon mobba mig för att jag nästan alltid köper en storlek för stort till barnen. Men vadå, vinterkläderna kan ju inte bli för små i januari och vi har inte råd till TVÅ inköp! ;-)

2011-11-18, kl 08:39:10
URL: http://vastragotaland.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<