Lite dåligt med bilder nu känner jag

2011-11-15, kl 14:13:37 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Trollungarna 2011

Vet inte varför det blivit så, tar en massa bilder men dom hamnar bara i min "bloggen bilder" mapp och så lägger jag aldrig in dom. Himla trist när det blir så, jag personligen tycker inte om att läsa bloggar med bara en massa text hela tiden. Jo vissa speciella men dom bloggarna är lite djupare om man säger så, det passar sig inte med bilder i var och vartannat inlägg helt enkelt.

Men för att det inte bara ska bli massa text slänger jag in bilder på lilla grodan och Bella bus, tror jag tog dom häromdagen. Bella skulle kunna sitta med lillebror hela dagarna om hon fick det, och varje dag får lillebror använda hennes finger som napp när han är ledsen. Mina små trollungar är för underbara!


Kommentarer
Från: FruOlsson ♥ MammaTillTre

vilka mysiga bilder! :)

2011-11-15, kl 14:55:50
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Från: Västgötskan

Nä, bara text är inget kul. Jag försöker få in minst en bild i varje inlägg. (Inte alltid jag lyckas men...)



Jag gillar inte när det är inlägg med 15 bilder heller. Lagom är bäst! ;-)

2011-11-15, kl 17:46:05
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Från: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Håller med att det inte är kul att läsa bloggar utan bilder eller ja som du säger det finns några djupa. :)



Men ibland så händer det också mig och man kommer på hjälp jag har en massa bilder som jag inte använt! =O Känner så väl igen det!

2011-11-16, kl 15:57:27
URL: http://www.sojkasframtid.com/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<