Hotell på östermalm

2011-11-07, kl 09:44:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Sponsrade inlägg

Ska du ta en weekend i stockholm? Då kanske du skulle satsa på ett hotell på östermalm, på hotell östermalm hittar du information om hotellen för att du ska kunna välja det hotell som passar dig bäst. Det finns även lite tips på vad som finns att göra under din vistelse i stockholm.

Vi var faktiskt rätt sugna på att stanna en natt i Stockholm när vi ändå var där, men vi ville hem till barnen och Putte skulle hem till hundarna. Sen känns det inte riktigt okej att ringa samma dag till svärmor och säga att vi stannar en natt, men om det nu blir ett spontan besök med övernattning snart igen så känns det bra att ha en lista på lite olika hotell.

Det är klart att det går säkert våldgästa farbror eller kusin men det förstör hela grejen med att åka bort, det är ju inte varje dag man sover på hotell och definitivt inget man gör hemma. Nej det kanske får bli en stockholmsresa snart igen, hann knappt med något eftersom jag var tvungen att gå sakta så jag kunde kolla vart vi var hela tiden för att inte virra bort mig totalt (japp männen överlät det där med att hitta helt på mig), haha jag vill inte ens veta vad alla stockholmare tänkte om bönderna som strosade runt där och titt som tätt slängde upp mobilen/gpsen för att hitta nått speciellt ställe.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<