En liten liten stund

2011-11-15, kl 13:15:08 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Så jävla förbannad

Vi skulle ringa in om vilka produkter vi ville ha på recept till Jadie (hennes glutenfria mat) och det skulle vi göra under telefontid, så då ringde jag idag och får till svar att det går inte ta nu eftersom hon som svarade hade telefon tid (jag vet det är ju bara då det går att ringa!) men hon skulle ringa upp och jag använder hennes exakta ord om en liten liten stund.

Här sitter jag 1 timme och 20 minuter senare utan att ha hört något från dietisten och är riktigt jävla förbannad, telefontiden slutade klockan tolv så det går ju säkert inte få tag på dom heller. Om någon säger en stund så är det inte allt för länge, en liten stund kan jag ta som max en halvtimme och säger någon en liten liten stund så ska dom ta mig fan ringa efter max tio minuter!

Jag har bättre saker för mig än att vänta vid telefonen hela dagen...


Kommentarer
Från: Martina

Då var det väl bättre om hon istället sa en specifik tid typ "jag ringer dig om 2 timmar" eller ännu hellre "jag ringer tillbaka kl. 14.30". Varför tror en del att man inte har något bättre för sig!!

2011-11-15, kl 14:13:39
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<