Bingosidan

2011-11-08, kl 23:41:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Sponsrade inlägg

Som ni vet så sitter jag bänkad framför bingolotto varje söndag klockan 19:00, pappa prenumererar på lotter men tycker det är så tråkigt att han knappt kommer ihåg att rätta lotterna så jag stjäler dom varje vecka. Fick en hög med ca 30 lotter att rätta men 24 av dom var för gamla att ens kolla om det var någon vinst på, vem vet han kanske sitter där och är miljonär egentligen men missade det för tiden gick ut.

Bingo är verkligen min grej, lite tantvarning kanske men det är ju så himla roligt. Jag tycker att det är lite rogivande samtidigt som det är spännande att man inte kan påverka det själv, bingo är min lilla stund för mig själv och det är ju alltid ett extra plus när man vinner någon hundralapp då och då.

Bingo på nätet har jag bara testat några enstaka gånger men jag tycker det ger precis samma känsla, brukar ni spela bingo? Och om ni gör det vad är det för bingo då? Bilbingo, bingolotto eller bingo på nätet?


Kommentarer
Från: Fröken M

Jiises va mycke sponsrade inlägg du får :) Hur hittar du dem ?

2011-11-09, kl 07:07:59
URL: http://frokenmela.se
Från: Fröken M

Ok, då har jag fler frågor ! Hur ofta får man betalt och drar de skatt på pengarna eller måste man fixa det själv ?

2011-11-11, kl 21:14:59
URL: http://frokenmela.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<