Neutrogena Visibly Clear

2011-05-03, kl 22:08:49 | Kommentarer: 6 | Direktlänk | Buzzador

Jag har genom Buzzador nu testat Neutrogena Visibly Clear ett tag mot pormaskar och lite har det faktiskt hjälpt, inte alls så mycket som jag trodde men man får väl vara glad för det lilla. Vet inte om det kanske beror på alla hormoner i kroppen nu för min hy har ju definitivt blivit mycket sämre sen jag blev gravid igen, känns som att det faktiskt kan spela in rätt mycket för jag vet andra som fått riktigt bra resultat. Är du sugen på att testa Neutrogena Visibly Clear för att se om det passar dig så skriv en kommentar nedan så väljer jag ut några som får testa sen, vill du inte testa Neutrogena Visibly Clear men bli buzzador själv så kan du bli det här. Ange gärna mig (Neccin) som värvare så blir jag jätte glad.


Kommentarer
Från: Sarah

Oh det skulle jag vilja testa! Har så sjukt stora porer på näsa och haka och har inte hittat något som funkat än :) Kram!

2011-05-03, kl 22:57:22
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/
Från: Caroline

Jag skulle också vilja testa!

2011-05-04, kl 00:19:26
Från: Anonym

Jag skulle verkligen vilja testa :)

2011-05-04, kl 12:57:59
Från: jennie

Jag skulle me vilja testa det :D, har testat många olika men inga har fungerat =(

2011-05-04, kl 18:10:04
URL: http://jenniiesjohansson.blogg.se/
Från: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Jag skulle gärna testa! Har också fått mycket sämre hy pga hormoner, fast jag sprutar in mina i rumpan :P

2011-05-04, kl 20:41:49
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Från: carola

jag missade skriva mitt namn men det va jag som komenterade utan namnet

2011-05-04, kl 22:09:17

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<