Känner mig helt seg i kroppen

2011-05-29, kl 07:31:56 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Går och snurvlar och hostar så jag antar att det är en förkylning på g som gör att jag känner mig helt seg i kroppen, får väl bli en alvedon och hoppa i säng på direkten om jag ska orka jobba inatt med. Ha en underbar dag alla fina mammor (ni andra med förstås men en extra underbar dag till alla mammor idag)

Mamma jag älskar dig!
Tack för att du är en sån underbar mamma, mormor, svärmor och vän.
När jag blir stor vill jag bli precis som dig!



Kommentarer
Från: Millah

Tack så hemskt mkt sötnos, jag kunde int hålla mig längre:) Kram

2011-05-29, kl 19:40:08
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<