Frutti Smoothie

2011-03-29, kl 17:26:08 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Buzzador

Vi har testat Frutti Smoothie här hemma genom Buzzador och jag kan bara säga att kidsen älskar den och som förälder måste jag säga att det är ett jätte bra och nyttigt alternativ till festis och snabba mellanmål, Frutti Smoothie innehåller bara frukt och inget onödigt socker. Tummen upp för Frutti Smoothie alltså! Det är något jag verkligen kan rekomendera er andra föräldrar att testa, jätte smidigt att ha med i väskan om den lilla hungerna smyger på när ni är ute och eftersom det är en Smoothie med sugrör så kladdar det inte.


 Vill du själv bli Buzzador och få chansen att testa olika produkter så registrera dig HÄR. Ange gärna mig (Neccin) som värvare så blir jag otroligt glad, just nu håller vi även på att testa Lovefilm och snart får jag hem produkter från Neutrogena Visibly Clear. När Neutrogena Visibly Clear produkterna kommit tänkte jag att ni läsare skulle få testa produkterna med.


Kommentarer
Från: carola

Fick sån till lilly av sandra och hon älskade de

2011-03-29, kl 17:49:08
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Va bra :) Det gjorde barnen här hemma med, dom skulle säkert kunnat dricka upp hela kartongen själva om jag inte hade delat ut några haha

2011-03-29, kl 18:01:27
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Sarah

Oh de skulle nog Hayley älska men antar att hon är för liten för dem. Hon älskar ju all frukt och liknande :)

2011-03-30, kl 00:52:06
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Det står tolv månader på men jag tror både Bella och Jadie ätit liknande saker tidigare fast de inte varit gamla nog, jag kan skicka med en med Michelle nästa gång hon är här så kan du ju testa om du vill :)

2011-03-30, kl 09:03:53
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Sarah

Det får du jätte gärna göra om du orkar :) Hon börjar ju bli stort lilla fisen så tror inte det skadar ;)

2011-03-30, kl 11:54:24

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<