Vad var det jag sa

2011-06-29, kl 10:28:00 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Jadie 2011

Jadies provsvar visade ett förhöjt glutenvärde och barnmottagningen har nu skickat en remiss till barnkliniken för en tarmbiopsi, då hade jag rätt från första början då. Jadie har alltså fått må dåligt otroligt länge helt i onödan för att barnmottagningens receptionister är helt inkompetenta och ens vägrat boka in en tid till oss, för det har ju varit normalt att må som hon gjort.

Nu ska hon äta gluten igen för att få så bra provsvar på biopsin som möjligt, med tanke på att det är sommar nu och dom bara gör akuta operationer så finns det inte en chans i världen att jag ger henne gluten innan vi vet exakta datumet för biopsin. Ska ringa barnkliniken för att höra hur lång tid det tar, jag vill inte vänta längre med att få allt rätt nu så trollungen kan få må bra på heltid. Vill så hemskt gärna trycka upp dom där provsvaren i ansiktet på barnmottagningen men det spelar väl ingen roll för har dom aldrig brytt sig innan lär dom inte göra det nu heller.


Kommentarer
Från: maria

mamma vet bäst. ett uttryck som oftast stämmer.

man märker ju själv när ens barn itne mår bra, så dåligt att sjulkvården inte tar ens oro på allvar och man måste kämpa som fan för att få rätt hjälp.



skönt att ni fick svar på problemet och att ni får mer hjälp och att allt är på rätt väg nu

2011-06-29, kl 12:33:09
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Från: Maria - med bebis i magen ☆

fy vad jobbigt att ni behövt vänta så länge!

2011-06-29, kl 14:24:42
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Från: Flashback

Det ante mig!

2011-06-29, kl 23:22:15

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<