Skruttunge!

2011-06-22, kl 18:01:19 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Arabelle 2011

Först säger hon till mig att hon inte alls är trött och inte tänker vila, tre sekunder senare hämtar hon kudde och filt och myser ner sig i soffan. Okej just idag kan vi hoppa över vilat för att hon är så söt tänker jag, hon ligger där i soffan och filurar lite och efter en stund tar hon tag i min arm och säger:
Mamma Bella måla fiin

Ja vad säger man då? klart hon målar fint skruttan. Undrar vart hon hittade pennan för jag trodde jag hade plockat undan alla.


Kommentarer
Från: Caroline

Gud så söt hon är!!!:)

2011-06-22, kl 20:42:56
Från: Lisandra-Milos mamma

Vilken liten buse:)

En väldigt söt sådan:)

2011-06-22, kl 21:05:39
URL: http://Lizzzandra.blogspot.com
Från: Beatrice, mamma till skrutten Robin

HAHA busunge!

2011-06-22, kl 21:23:40
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<