Jadies läkarbesök

2011-06-20, kl 07:45:00 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Jadie 2011

Ja så var det äntligen dags för läkarbesöket och provtagningen, ska bli så otroligt skönt att få det gjort nu efter den här veckan. Vill ju att trollungen ska må bra nu så hon slipper ha ont och allt det här, jag är nog lite egoistisk med när jag känner att det har varit jätte skönt att sova hos mamma hela helgen så jag har sluppit allt gråt. Men det är för jävligt att se sitt eget barn så, samtidigt som jag är ego känner jag mig som världens sämsta mamma som inte funnits där för Jadie i helgen nu. Jag har inte kunnat trösta henne när det varit som värst, okej nu var det värst på natten och då hade jag jobbat ändå men jag känner mig skit dum.

Men nu ska jag ägna mig åt mina trollungar, har verkligen saknat tassandet av deras små fötter mot golvet.


Kommentarer
Från: carola

Vet du vart man lämnar in tjänstgöringsraporten på kavla??

Eller om du kan ta med den nästa gång du jobbar där ?

2011-06-20, kl 16:47:36
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Det ligger en pärm utanför chefens kontor där man sätter in dom, men jag kan ta med den. Jobbar på onsdag igen och på fredag :)

2011-06-20, kl 17:59:30
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Carola

okej jag kan komma förbi å lämna den hos dig då :)

2011-06-20, kl 19:33:03

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<