Det gäller att stå på sig

2011-06-14, kl 20:06:24 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Jadie 2011

Ringde barnmottagnigen idag och var riktigt otrevlig mot den stackars damen som svarade, men det är ju tydligen det som krävs för att få en tid. Och ärligt talat så är min dotters hälsa viktigare än en random receptionist känslor, i vilket fall som heslt så fick jag som jag ville eftersom hon klart och tydligt märkte att jag inte tänkte ge mig och hade svar på allt hon sa.

På måndag är det alltså dags för att ta det lilla blodprovet så fram tills dess ska ungen pumpas full med gluten för att få bästa resultat av testet, känns otroligt skönt att äntligen ha fått en tid att göra testet på om än bara för att utesluta det jag tror att det är. Sen vet jag att vi får en bra läkare för det är samma läkare jag gick till under hela min uppväxt pga mitt gluten, hoppas hon är lika bra som hon var förr.


Kommentarer
Från: maria

oj så olika alla säger.'

men sjukt bra att du stod på dig och att du fick en tid så fort! hejja dig!!

2011-06-14, kl 20:29:14
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Från: maria

usch ja det är skadat.

tycker alltid det är så, mamma vet bäst tycker jag, men ändå detta jävla tjat för o få sin vilja igenom. det gäller barn, det ska inte vara SÅ svårt!

hellre kolla ne gång för mkt än en för lite!

som jag o min äldsta sons ADHD fy fan vad jag fått kämpa för att få en utredning. men nu har han fått den, fått diagnosen, fått medicinerin go går på resursskola. höll på o krevera innan jag fick igenom min vilja.

2011-06-14, kl 20:37:47
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<