Det är sånt här som gör mig ledsen

2011-06-04, kl 11:06:11 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Gravid med Harley

Sitter och kollar på unga mödrar medans kidsen vilar lite, har armarna i kors över magen och känner inte mindre än fem ganska starka sparkar på min arm. Det är dom första sparkarna som känns på utsidan och dom kändes tydligt med, självklart är Jonny på jobbet och missar det.

Jag är ju inte dummare än att jag vet att Jonny snart kommer känna sparkarna med men det hade varit så speciellt om han hade varit här och fått känna pyret nu, tänk att få känna dom första sparkarna tillsammans. Istället sitter jag här ensam med datorn och inte ens barnen är vakna.


Kommentarer
Från: Skrotmamman skrotar vidare - 14 månader mellan barnen

Njut av dem ändå! Vi fick knappt känna sparkar med första barnet (någon av oss!!!) och även tvåan var väldigt lugn. Har aldrig fått ont av en spark, aldrig kippat efter andan och knappt känt utifrån. Lugna bebisar som pillade sig i näsan och orade föräldrarna ;-)

2011-06-04, kl 11:44:12
URL: http://skrotmamman.blogg.se/
Från: michaela

Det kommer snart igen hoppas vi.

Jag kände mina första sparkar på jobbet i vecka 14 och sen försökte jag få John o känna och han kände inte fören i vecka 20, det va jätte frustrerande =/ <3

2011-06-04, kl 13:18:23
URL: http://miichaelaaaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<