Är det du som har snott min tumstock?

2011-06-26, kl 16:33:00 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Min tumstock är puts väck sen ett par veckor tillbaka och jag har behövt den ett antal gånger sen den försvann nu, idag måste jag till exempel mäta lite eftersom jag bestämt mig för att byta rum med Bella bus. Blir mycket bättre att ha mitt och Jonnys sovrum längst ifrån vardagsrummet när man jobbar natt och sover på dagarna, kidsen väcker mig så lätt när dom leker på dagarna och det blir faktiskt jobbigt när man haft mycket att göra på jobbet.

Jaja det är som det är, får väl chansa på att sängen och pyrets säng får plats i Bellas rum. I värsta fall får jag väl flytta tillbaka allt om det inte löser sig, nu ska jag se om kidsen tillåter mig att plocka lite här hemma.


Kommentarer
Från: Caroline

Nä, jag är oskyldig;)

2011-06-26, kl 18:18:32
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Äre helt säkert det? :P

2011-06-26, kl 19:35:12
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Caroline

Japp!:D

2011-06-27, kl 00:27:43

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<