Hur gick det då?

2011-07-11, kl 16:11:36 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Arabelle & Jadie 2011

Det hade gått bra idag på dagis och det känns ju förstås otroligt skönt att höra, jag tvivlar inte på att pedagogerna gör ett bra jobb jag tycker bara att det kan finnas personal som barnen är trygga med åtminstone första dagen barnen kommer till ett helt nytt ställe.

Jaja nu hade det gått bra och det är jag glad över men jag är bara rädd för att lämningen blir likadan på torsdag eftersom det dröjjer ett tag nu och mamma hjärtat klarar faktiskt inte hur mycket som helst.


Kommentarer
Från: Caroline

Förstår att det är jobbigt, måste verkligen göra ont att lämna ledsna barn. Kan bara hoppas att det funkar bättre på torsdag. Sen att du jobbat en hel natt också före lämning ger ju knappast styrka. Du är verkligen en kämpe! Kram!

2011-07-11, kl 17:56:37
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Hade jag kunnat så hade jag hämtat barnen och haft dom hemma under hela semester perioden, tyvärr så har man ju inte den "lyxen" som vikarie eftersom det är nu jag och Jonny får jobba som mest. Jätte tråkigt men jag håller verkligen tummarna för att det går lite lättare på torsdag och att dom känner igen någon, är bara glad att det gått så bra resten av dagen sen :)

2011-07-11, kl 18:02:47
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Anonym

Dina barn såg ut att ha det bra såg glada ut och satt och lekte i sandlådan båda två :) såg dom nämligen när jag var ute med hundarna :)

2011-07-11, kl 22:17:12
URL: http://jenniiesjohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<