Så var helgens "lugn" över

2011-02-21, kl 09:19:22 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Jadie ska minsan på sitt första tandläkarbesök idag, tur hon inte är äldre för det hade nog inte varit så uppskattat att gå dit på sin födelsedag. Medans Jadie och pappa Jonny är hos tandläkaren så ska jag och Arabelle städa här hemma efter kalaset, lilla fröken Novalie och lilla fröken Arabelle lyckades nämligen smula ner hela lägenheten med muffins.

Senare idag ska jag på första barnmorske besöket för den här graviditeten, ska bli roligt och se om jag och Marie lyckas komma fram till vilken vecka jag är i. För som vanligt har jag noll koll på mensen haha, känns så härligt att jag har samma barnmorska igen som jag haft med både Arabelle och Jadie. Hon känner ju mig nu och jag trivs verkligen super med henne.

Nehe nu är det dags att klä på födelsedagsbarnet så hon kommer iväg till tandläkaren.



Kommentarer
Från: Nattha

Är du gravid igen?? Hur går det ihop med träningen?

2011-02-21, kl 14:24:24
URL: http://natalio.blogg.se/
Från: Caroline L

Grattis! Hoppas du kan ta det lite lugnare nu när du är gravid. Mår du bra?

2011-02-21, kl 16:48:11
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Ja då jag mår prima ballerina, det är bara mitt kaffe jag saknar för det kräks jag av men annars är allt helt okej. Jag känner ingen direkt stress över skolan nu längre då det gärna får ta lite längre tid, så skönt! Men annars kör jag nog på i samma tempo :)

2011-02-21, kl 20:05:21
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<