Pippigult

2011-02-08, kl 16:38:17 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Just nu ser det ut som om någon satt sig och pissat på mitt hår men det gör inget, pippigult är väl inne nu? Nej men det ska ju ändå färgas över, ska försöka fjäska för mor min och se om hon kan slänga i färgen ikväll innan jag börjar jobba.

I morgon kommer nog inte bli en rolig dag, först jobbar jag ju och kommer vara hemma runt halv åtta-åtta i morgon sen måste jag somna på en gång. Det vet vi ju redan hur det blir med det, ju mer man behöver sova desto svårare är det att somna. Klockan två är det dags att åka till hudoteket igen för att se om det gått bättre denna veckan när vi tagit bort så mycket kolhydrater, alltså blir det inte många timmars sömn och vid halvfyra ska vi vaccinera Butch. Vill får väl se om jag kan hålla ögona öppna när jag kommer hem i morgon kväll men det hoppas jag, nu ska vi åka och handla lite smått så vi hörs väl av lite senare.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<