Nu ska jag hoppa i säng

2011-02-17, kl 14:15:16 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Känner att jag ser lite fyrkantigt nu men det blir säkert bra, blir lite halvkaos inför helgen med eftersom det blir mer jobb nu. Jag jobbar inatt och i morgon jobbar Jonny 12-21:15, sen jobbar jag i morgon natt med och Jonny jobbar morgon 7-12 på lördag så då får jag inte sova först och sen är det jobb på natten igen. På söndag är det dags för kalas för stora tjejen Jadie och sen blir det jobb på natten igen, på måndag ska Jadie till tandläkaren fick vi papper om idag och sen är jag ledig fram till nästa helg.

Det blir säkert skit bra men måste försöka hitta barnvakt tills i morgon iaf så jag får sova då och så att jag hinner ner till jobbet eftersom vi inte hinner se varandra i morgon, sen borde jag ju faktiskt åka till skolan nästa vecka med. Helt ärligt har det verkligen hamnat vid sidan av nu fast jag borde ta tag i det igen, usch så mycket det blev på en gång men det löser sig alltid.


Kommentarer
Från: Sandra - Mamma till Arvid

Men HUR orkar du?! Blir nog bra när barnen börjar på dagis, då kan du sova ut. :)

Hur gick invägningen?!

2011-02-17, kl 23:47:57
Från: johanna-sofia

Har nu 5 tävlingar upplagda i bloggen som jag tror kan intressera dig. (:

Snart kommer det också upp nya tävlingar; ett paket med smycken, ett paket med hårvårdsprodukter från tresemme, viktminsknings te, träningsvideo, sexleksaker, freebra, krämer och mycket mer!

http://pleasedontfeedthemodels.webblogg.se/category/utlottningar.html

2011-02-18, kl 05:15:33

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<