Förbjudna ord

2011-02-25, kl 18:44:46 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Sara tycker, tänker & funderar

Det ska bli så skönt att få gå till jobbet idag och det ska bli så skönt när kidsen börjar på dagis, Arabelle har väl någon jobbig period just nu. En sån som alla barn har men som alla föräldrar önskar att barn inte hade, hon vägrar ju fortfarande sova och fast än att jag fick henne i säng nästan en timme idag så var det inte tillräckligt. Hon förvandlas från en liten ängel till ett monster, så idag bli det att gå på semester (till jobbet med andra ord) och nästa vecka blir det förberedelse för ännu mer semester (inskolning).

Det här är sånna förbjudna ord som alla föräldrar tänker ibland och det är faktiskt inget att sopa under mattan med, att vara förälder är inte alltid att dansa runt på rosa moln det har sina baksidor med. Men för varje baksida finns det tusen saker som gör det värt det, jag älskar mina barn även när dom är små monster och efter en mini semster på jobbet så är energin uppe på max igen.
Mitt mini monster i full gång med att stöka ner


Kommentarer
Från: Sara - Ensamstående mamma

Jag tänker också sånna tankar jag med.. Ibland på helgerna när både jag och Jonah är lediga så kan jag nästan längta till veckorna då han ska på dagis, haha. Men som du skrev, det är tillåtet att tänka så ibland :)

2011-02-27, kl 16:55:25
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<