Det är då fan att man aldrig ska kunna sova

2011-02-08, kl 05:15:38 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Somnade max en timme på soffan tidigare inatt men så vaknade Jadie och sen dess har jag inte kunnat somna om och det är två timmar sen nu, skruttungen somnade om efter lite vatten och en klapp i pannan värre är det för mamma. Pappan ligger och snörvlar till förbannelse inne i sovrummet och soffan blir aldeles för varm när man inte somnar tillräckligt snabbt.

Har druckit både buljong och the för att somna, mjölk är ju off limits denna veckan för mig annars hade jag tagit ett stort glas mjölk. Istället för det bli en promenad och hoppas jag kommer till ro efter den. Måste verkligen ner till hälsokost affären och köpa dom där vallerina eller vad dom hette och se om jag somnar av dom.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<