Åh vad jag vill sova nu

2011-02-04, kl 07:47:21 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Är trött till tusen och tror att jag faktiskt skulle kunna somna på en gång vilket är vääääldigt ovanligt för att vara jag, men bara för jag är så trött så kan jag självklart inte lägga mig. Måste ringa min chef idag och jag vill inte missa henne så jag får vänta ända tills på måndag.

Idag jobbar Jonny igen men underbara mormor och morfar kommer och tar barnen så jag får sova till tre ungefär, tacka gudarna för det för annars hade jag somnat sittandes sen. Nehe ett snabbt god morgon samtal till min kära pappa och sen ringa chefen vid 8.

Bjuder på en bild på alla mina små bajsmaskiner


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<