Ursäkta mitt språk i det här inlägget

2011-04-27, kl 17:43:49 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Så jävla förbannad

Men jag blir så förbannat trött på det jävla fitt vätterhem så det är inte sant, en torktumlare var ju bara önsketänkande innan för när jag kommer ner andra gången så är det en torktumlare och två maskiner som inte fungerar. Ser även att mangeln är ur funktion, hur jävla svårt kan det vara att inse att man måste köpa nytt när man testat att laga i ett år och det bara tar några dagar innan det är sönder igen.

Inte fan får man tag på någon av idioterna heller för dom har slutat för dagen och jag hinner absolut inte tvätta klart nu, då ska man dra upp all smutstvätt igen och boka en ny tid i skit tvättstugan. Det skulle ta mig fan gå fortare att gå ner och handtvätta i ån än vad det gör att tvätta här, och när vi ändå pratart om idioterna så kan vi ju fortsätta då.

När något är sönder här och vi ringer bovärden (saker som varit sönder sen vi flyttade in) så säger han på näst intill oförståelig svenska att det inte är hans jobb, nehe vems jävla jobb är det då eftersom alla på kontoret säger att det är ditt? När man äntligen får honom att komma hit efter att ha tjatar i flera veckor så säger han att vi ska köpa det och det och det och fixa det själva.

När våra grannar hotade oss och fick flera prickar från störningsjouren hur slutade det? Jo vi fick flytta inte dom! Förbannade jävla kuk vätterhem vad jag önskar att vi hittade en lägenhet någon annanstans och kunde flytta härifrån, så jävla trött på skiten. Så nu har jag vräkt ur mig det jag behöver för stunden och jag ber om ursäkt för mitt inte allt för vuxna språk men jag är bara så jävla förbannad och trött på skiten här uppe.


Kommentarer
Från: Anonym

Vi har en helt okej bovärd. Tyvärr så de saker vätterhem köper så är de alltid billigaste av allt. Vi bor här endast för att de är billigare än många ställen..

2011-04-27, kl 18:34:16
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Från: Caroline

Vilket jävla skit :(

2011-04-27, kl 20:32:46
Från: Sarah

Mamma hade problem med sin bovärd där uppe och klagade hos chefen och fick då en annan bovärd att ringa som kunde hjälpa henne ist.

Kan ju vara värt ett försök iaf om man orkar krångla. :)

2011-04-27, kl 22:15:19
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/
Från: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Vad jag tycker om Vätterhem vet du ju redan, även om jag inte ens uttryckt mig hälften så mycket mot vad jag skulle vilja. Men jag skulle kunna nämna både en, två, tre och till o med femtio saker som gör att jag hyser agg mot dom! Så du är inte ensam ;)

2011-04-28, kl 14:46:42
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<