Den är här!

2010-09-06, kl 17:32:35 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Jadie 2010

Drägelfias första tand har tittat upp, liten är den men den finns där. Inte för att hon slutar drägla för det men iaf, hoppas det slutar lite nu för det blir ju ett antal klädbyten per dag för hon är dyngsur lilla trollungen.

För övrigt så känner jag mig skit kass igen och tvivlar på att jag kommer orka sitta mycket vid datorn nu, ska vila och ta det lugnt och hoppas på det bästa. Har ingen direkt lust till att må så här i morgon i Ullared men jag ska dit så är det bara.


Kommentarer
Från: Alva

SV: Ja nästa gång det kommer ett "dagens blogg" inlägg på min blogg så anmäler du dej i det kommentasfältet! (:

2010-09-06, kl 17:59:36
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/
Från: Emma Grelsson

Min sons första tand kikade också upp idag!=)

2010-09-06, kl 19:31:11
URL: http://emmagrelsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<