Black box of questions!

2010-10-04, kl 18:16:35 | Kommentarer: 5 | Direktlänk | Frågor och svar

Idén till denna annorlunda frågestunden fick jag från Johanna, eller idé och idé jag har stulit det rakt av (fast jag frågade om lov först).

Vi kör en frågestund fram tills på söndag, men jag vill inte ha dom gamla vanliga frågorna utan nu vill jag att ni frågar sånt ni inte vågat fråga innan. Det som egentligen anses vara för privat, var har du helst sex, har du gjort något kriminellt, har du varit otrogen, är du ärlig mot dina vänner osv. Kör på nu bara det kan handla om allt mellan himmel och jord, inga frågor är för privata eller dumma.


Kommentarer
Från: (A)

brukar du ta den i prutten?

2010-10-04, kl 20:40:43
Från: Johanna

Är du nöjd med din kropp efter att ha fött barn?

Om du skulle ändra på något med din kropp, vad skulle det vara?

Är du bra på att ljuga?

2010-10-04, kl 21:44:29
URL: http://salkert.se
Från: (E)

känner du att du hann med allt du ville innan du fick barn? Är det något du önskar du hade gjort?

2010-10-05, kl 18:57:01
Från: nathalie

har du använt droger någon gång?

röker du?

2010-10-05, kl 19:01:46
Från: Lisa

1. Tänker du någonsin, för bara någon sekund, att du ångrar dig att du skaffade barn så tidigt?

2. Svär du inför dina barn?

3. Hur går det med din viktminskning just nu?

4. Kommer du att köpa ut cigg/alkohol till dina barn när de är underåriga, om de frågar dig?

5. Hur ofta har ni sex?

6. När kommer nästa barn om det går så som ni vill?

2010-10-06, kl 12:33:59

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<