Sleepy

2010-11-18, kl 17:22:04 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Lilla fröken tystnade helt vid sex i morse så då kunde jag gå och lägga mig, självklart var jag s övertrött så jag inte kunde somna bara för det. Tur man har en sån underbar liten man så man får sova halva dagen sen, ska ändå jobba i morgon så jag kan lika gärna vara vaken i natt med.

Idag har Arabelle ont i magen igen så den tiden jag varit vaken har gått åt till att trösta henne, fattar itne vad som är fel. Ända sen hon varit liten har hon haft proble med att hon blir så hård i magen hela tiden men nu är hon super lös varannnan dag, otroligt jobbigt eftersom såren i rumpan aldrig försvinner helt. Hoppas hon blir bra snart, men har det itne gått över till nästa vecka så blir det väl att ringa farbror doktorn.

Hur har er dag varit?


Kommentarer
Från: Linda L

Förstoppningsdiarré???

2010-11-18, kl 18:47:11
Från: Linda L

Förresten.. hörde av barnläkaren som är expert på magar här på Sundsvalls sjukhus att även barn kan få tarmfickor.. ofta är det ju nåt som uppkommer efter långvarig förstoppning.. och även om det kommer löst förbi så kanske det är nåt som "sitter fast" i en sådan och gör ont?



En tanke bara :) Jobbigt när de små är sjuka och ledsna och man inget kan göra ju! Hoppas lillfisen kryar på sig!

2010-11-18, kl 18:48:53
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Ja jag vet inte riktigt för även om hon varit hård i magen har hon alltid fått ut det och hon älskar ju russin så det har ju blivit ösare av det när hon var hård då, nu undviker vi allt som skulle kunna göra det mer löst men det verkar itne hjälpa. Fattar inte hur det bara kan vända så, för innan hon blev dålig var hon inte förstoppad eller så så jag tror inte det är förstoppningsdiarre.

2010-11-18, kl 19:44:07
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<