Sådan mor sådan dotter

2010-11-16, kl 13:30:02 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Allt

Ja det är väl så man brukar säga va? Som de flesta av er vet så har jag sömnproblem, jag kan aldrig somna. Det är där problemet ligger, har jag väl somnat så sover jag gott sen men det där med att somna med kan vara ett jäkla problem. Jonny tycker jag borde söka för det och få någon insomningstablett och ja det låter väl bra bortsett från att jag är rädd för att aldrig kunna sluta med insomningstabletterna då, tänk om jag aldrig kan somna utan dom. Det är väl inte så hälsosamt kanske.

Vet inte vad jag vill säga med det ovan egentligen, ville bara tala om att jag är trött för jag inte kunde sova inatt och nu vill inte Jadie sova. Sova mitt på dagen tänker ni nu och ja det borde hon, små barn sover middag osv dom är inte bara skitförbannade halva dagarna för dom är trötta men vägrar sova. Tänk va bra om du hade sovit samtidigt som syster din nu skruttan då hade mamma din kunnat ligga en timme till.


Kommentarer
Från: Caroline L

Det finns milda och icke beroendeframkallande mediciner att prova. En sort heter Propavan. Det är ju väldigt individuellt, men jag är säker på att något passar dig om du skulle vilja prova. Själv blir jag en riktig sur-kärring om jag inte får min sömn:)

2010-11-16, kl 16:43:16
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Jo det finna väl alltid nått men även om preparaten i sig itne är beroende framkallade så är jag rädd att min kropp helt enkelt inte vill somna själv om jag någon gång slutar med tabletterna, funderar på att ringa vc och beställa en tid för ett samtla iaf.

2010-11-16, kl 17:51:34
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Caroline L

Har du testat spikmatta nån gång? Jag har somnat på den fler gånger.

2010-11-16, kl 17:56:18
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Haha nej gu nej är för feg för det, kan ju kanske tänka mig att man somnar gott om man legat på den eftersom det måste va himla härligt att komma av den haha. Nått ställe jag alltid lyckas somna på är faktisk när jag solar, ute eller solarie spelar ingen roll så jah kanske skulle införskaffa ett solarie att använda som säng

2010-11-16, kl 18:05:26
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<