Mykidoo

2010-11-19, kl 18:00:00 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Recensioner

Nu har vi hunnit använda tröjan lite och även tvättat den några gånger, och den håller måttet kan jag lova. Priset ligger ju lite över vad min vanlig klädbudget på ett plagg är men jag skulle lätt kunna tänka mig att köpa fler MyKidoo plagg, jag är barnsligt förtjust i trycket och sen gillar jag att den är så mjuk och lekvänlig. Trycket ser för övrigt ut precis som nytt fast den åkt i tvätten ett par gånger, likaså färgen på tröjan håller även att man ibland får ta i med hårdhandskarna när det kommer till att tvätta barnkläder så jo tummen upp för MyKidoo.

I regel brukar jag köpa billiga kläder för jag tänker att barnkläder är lite av slit och släng kläder, men lägger jag lite extra pengar då ska det hålla med. Jag tycker verkligen Mykidoo håller måttet, det fick vi bevisat häromdagen när Arabelle spillde blåbär på tröjan. Snabbt in i handfatet med den och gnugga som bara den med fläckborttagningsmedel. Fläcken gick bort och färgen är densamma på tröjan, det mina vänner det är kvalite! Ofta om man gnuggar fläckar på färgade kläder så försvinner plaggets färg lite med men inte denna gången.

Fyra av fem smileys får tröjan av mig, även om jag är otroligt nöjd med kvalite osv så är priset lite i överkant för mig. Sen vet jag många som tycker det är ett billigt plagg men vi lever lite snålt här hemma. Men som sagt jag är barnsligt förtjust i trycket och älskar att den behåller färgerna så snart så ska vi faktiskt köpa en tröja till Jadie med så hon slipper vara avundsjuk på Arabelle.

*Det är våran kamera som gör att tröjan ser så ljus ut, den har samma färg som den ensamma tröjan på bilden egentligen.



Upd: Tröjan är väl använd i ett år nu och ser fortfarande ut som ny, ändrar därför betyget till 5av5 smileys.
Väl värt pengarna!


Kommentarer
Från: Sanna

Jag håller med dig och älskar MyKidoos kläder och det barnsliga lilla trycket, men priset är som sagt lite väl högt för min plånbok att handla ofta så blir att man får unna sig lite ibland.



Kram Sanna

2010-11-19, kl 21:56:40
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<