Kaffe paus

2010-11-24, kl 16:07:11 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Jag och mammsi ska dricka lite kaffe nu och varva ner, det behövs efter en dag med henne. Snacka om att busa till max när mormor Cinna är besök, barnen blir helt vilda. Snart slutar Jonny med och då är det slut på lugnet, idag ska jag minsan träna lite. Väskan är packad sen länge nu och har stått och väntat i hallen på mig, skulle åka och träna den dagen Arabelle åkte på magsjuka och sen blev vi ju dåliga allihop.

Nehe nu är det väl bäst jag dricker lite kaffe då, mamma och Arabelle ropar på mig från köket.


Kommentarer
Från: Beatrice, mamma till Devin & gravid ♥

Vad jobbigt :/ Hoppas det vänder snart så att hon iaf sover om nätterna :)

2010-11-24, kl 18:40:17
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<