Julafton kom tidigt i år

2010-11-11, kl 17:15:44 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Recensioner

Idag fick jag ett paket med massa spännande saker i, det var snäll Gunilla på Bambino-mam som skickade det. Jag är verkligen som ett litet barn på julafton och bara väntar på att kidsen ska vakna så vi får testa sakerna, och vet ni vad det bästa av allt är? Jo det är så här att inom en snar framtid så kommer jag hålla en tävling i samarbete med Bambino-mam.

Bambino-mam är verkligen några jag kan rekomendera vi har många av deras produkter hemma, vi har använt dom länge och kommer fortsätta med det. I somras skrev jag lite kort om deras Mellanmålsmugg och det kan ni läsa här om ni vill, Arabelle verkligen älskar den och vi åker ingensatns utan att ha den med.

Nej nu funderar jag nästan på att väcka ungarna så vi kan testa saker, gaaah så spännande det ska bli.


Kommentarer
Från: Ajdinsmamma

Hej Sara.



Kul att du vill tävla, men tävlingen har tagits bort. Dock ser jag gärna att du skickar in en bild på dina söta så de pryder månadens (december!) omslag :)

Du kan maila till [email protected]



Kram

2010-11-11, kl 21:08:39
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Från: Emma

Den rosa muggen längst ner nästan till vänster hur funkar den ?? Jag vann den på en blogg men kan inte använda den då jag inte vet hur den funkar....

2010-11-12, kl 16:56:57
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<