Jaha det här var ju bra

2010-11-11, kl 15:16:25 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt
Arabelle är frisk, Jadie är frisk, Jonny är frisk och jag är dålig. Eller jag känner mig frisk men har blivit dålig i magen igen, jag kan säga så mycket som att jag vågar inte längre fisa om jag inte sitter inne på toaletten. Aja allt har sin tid men det skulle ju var skönt att slippa va dålig nu, sen har dunder förkylningen kommit tillbaka. Men den gick ju att bota med thé sist så vi kör en liten kur idag igen.

Kommentarer
Från: Denise

Åh. Jag har varit precis där du är nu, för bara några veckor sedan. Fy-faan säger jag bara. Jag lider med dig och hoppas du blir bättre snart! :)

2010-11-11, kl 15:47:52
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<