Dag 5 – Vad är kärlek

2010-11-30, kl 08:40:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Lite roligt sådär

Eftersom jag missade dag fem igår så kör vi både dag fem och sex idag, vi börjar väl med femman då för att göra något rätt.

Vad är kärlek? Ja det kan man ju fråga sig, går det verkligen sätta ord på kärlek? För mig är kärlek så mycket, till så många olika saker. Kärleken till mina barn som är så obeskrivligt stor, det räcker med att titta på dom så blir jag varm i hela hjärtat. Kärleken till mina föräldrar som alltid finns där, dom ställer upp vad det än gäller. Kärleken till Jonny, den underbara lilla mannen som förgyller mina dagar och har gett mig två otroligt fina barn. Kärleken till mina vänner som finns där och sprider glädje, kärleken till mina syskon som alltid finns i mitt hjärta.

Kärlek är så många saker, det går inte beskriva den för alla ord i världen räcker inte till. Men dom som finns där när jag mår dåligt, dom som sprider glädje i mitt liv och dom som gör mig glad, det är dom jag känner kärlek till.

bloglovin


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<