Utmaningen

2010-03-02, kl 02:30:20 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Så här går det till…

-Varje ”spelare” börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.

-Bloggare som blir ”tagna” ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.

-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

* Jag måste alltid ta en nattcigg innan jag lägger mig och det måste vara det sista jag gör, för om jag tex går och stänger av tv:n efter att jag rökt måste jag gå ut och ta en till

*Jag vill att min oboy ska smaka mjölk annars är det inte gott

*Jag är mörkrädd som fan men bara när jag är inomhus och hoppar rätt ofta upp i sängen för att inget ska kunna ta tag i mia fötter

*Jag måste alltid pussa/få tre pussar av Jonny annars känns det inte rätt

*Ljudet på tv:n måste alltid stå på 3,6,7,11,13,16 eller 21. Blir lite konstigt ibland när det inte blir lagom volym men då får det va antingen för högt eller för lågt ljud annars kan jag inte titta

*Jag måste prata med
Michelle varje dag eller sms:a annars kan jag inte sova

Jag blev utmanad av: Carro


Kommentarer
Från: Michelle

Jag känner mig hedrar! ☆

2010-03-02, kl 14:33:49
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<