Trångt i bilen

2010-03-24, kl 20:11:41 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Arabelle & Jadie 2010

Var jätte trevligt på öppna förskolan idag och det bjöds på våfflor, mindre trevligt var det att ta sig dit och hem. Ingen hitt att ha tre bilbarnstolar och två vuxna i en bil asså. Novalie satt fram i sin stol och jag satt bak med ett barn på vardera sida och det var ju inte direkt mycket plats för min stora rumpa mellan två bilbarnstolar. Tar nog inte med mig båda barnen när jag är med Michelle om jag inte måste i fortsättningen för det var inte direkt bekvämt och för himla jobbigt att koppla in allt. Först fick vi sätta in Novalie och Arabelle och efter det fick jag hoppa in i mitten sen fick Michelle koppla in Jadies bilbarnstol och sätta i henne. Himla krångel när vi skulle ut med då var ju Michelle tvungen att ta ut Jadie för att jag skulle komma ut. A ni kan ju tänka er hur jobbigt det var. Men nu är vi hemma och Novalie och Arabelle ska ta ett bad ihop.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<