Tjockis

2010-03-07, kl 00:10:03 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

Känner att jag måste ta tag i det här med min vikt nu, vägde 108kg strax innan Jadie föddes (har inte vägt mig sen dess) och det känns ju inte direkt bra. Har verkligen velat träna nu dom senaste dagarna men det går ju inte än men någon promenad har det blivit då och då. Usch mår verkligen dåligt över att vara så här stor, vägde 65kg när jag och Jonny träffades och sen bara ökade jag för varje dag som gick känns det som. 88kg vägde jag på inskrivningen när jag väntade Arabelle så jag hade ju redan lagt på mig 23kg innan jag blev gravid med henne. Fy säger jag bara måste sluta med chips och skräpmat nu. Ska verkligen ta tag i det här, även om jag inte kommer ner till 65kg igen så ska jag fan komma i alla mina kläder jag hade då. Min målvikt just nu är väl iaf 75kg så får vi se sen, kommer ju ta ett bra tag att träna bort allt men jag skiter i om det så ska ta mig tio år det ska gå så är det bara.


Kommentarer
Från: Sandra - Mamma till Sebastian&Kasper

De klara du Sara =) Inget är omöjligt. Därmimot är de ju lite segt nu i början precis när man fått bebis. men ger man sig fan på nått så är inget omöjligt. vi kan peppa varann =) ja ska med ta tag i min vikt. vägde 93 nu innan Kasper kom så ja ligger inte långt efter dig. Min målvikt är att gå ner under 70. om de så är 69,9 kg.

2010-03-07, kl 00:41:59
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Från: anki

det klarar du :) vi kan stötta varann=) vill oxå ned i vikt nu så fort jag fått bebisen. :)

kämpa på så når du dit du vill :)



2010-03-07, kl 00:47:28
URL: http://metrobloggen.se/fairylife

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<