Fuckface

2010-03-29, kl 18:39:00 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Bara sara

Halva dagen idag har gått åt till att sitta i telefon kö till telia för vårt internet slutade funka i morse. Efter samanlagt 50min kö och efter att jag pratat med massa olika människor får jag reda på att det är avstängt pga en obetald faktura. Jaha säger jag som är måttlig irriterad och vilken jävla faktura är det då. Då ska det va en från Januari som jag inte ens fått och inte har vi fått någon påminelse heller skit dålig stil tycker jag. När jag berättade att vi inte fått den svarar fuckfacet på telia ne det ser jag den är skickad till fel adress så den ligger här hos oss igen. Då fick jag ett litet flipp och frågade hur i helvete dom kan stänga av internet när dom ser att jag inte fått fakturan? Det kunde han inte svara på sen frågade jag även varför dom inte skickat några jävla påminelser innan dom stängde av och det kunde idioten inte heller svara på.
Va fan är det för inkompetenta jävla nötter som jobbar på telia egentligen? Jag och Jonny som testat allt utan att få igång det, har till och med omformaterat datorn ifall det skulle va den det var fel på. Så nu finns inget kvar på datorn, har ju sparat alla bilder och all musik på den externa men alla sidor som var sparade på favoriter hade jag inte en tanke på att skriva ner innan och msn försvinner ju med och när jag skulle ladda ner det igen så gick inte det heller. Så nu sitter jag här utan msn och är förbannad på telia. Är skit pissed-off på Jonnys jävla körskola med han skulle va där på någon utbildning idag med sin syster och pappa och när han kommer dit så sägger dom att det kommer ta tre och en halv timme. Kunde dom inte sagt det innan så man var lite bered på det Jonny kommer va borta nästan hela dagen nu ju, han åkte vid tre för han skulle till banken först och massa skit och nu kommer inte utbildningen sluta förrens halv nio sen ska han komma med en buss hem med. Fy fan för att sitta själv hela dagen och va förbannad på allt och alla. Funderar allvarligt på att skriva hatbrev till Telia, körskolan och dom som har hand om messenger... The bitch i back! Jag kommer nog inte va så värst rolig idag känner jag.


Kommentarer
Från: LillSarah

Låter som om Telia är lika underbara som vanligt.. Ungefär lika roliga som försäkringskassan, urk! Förstår att du blir på dåligt humör!

Btw vill du ut och gå eller träffas nått så finns jag ju på öxnehaga nu för tiden :P

2010-03-29, kl 18:54:17
Från: Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon

Du har allt rätt o va arg, om jag var du så skulle jag absolut mejla dem!

2010-03-29, kl 18:57:07
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Från: malin

Men om det är utbildning för att övningsköra så är ju den alltid så lång och det står på körskolornas hemsida oftast,och det brukar man veta innan iaf? Om man inte vet hur länge en utbildning håller på så brukar man ju kolla upp det innan.. Men telia förstår jag att du är förbannad på,vet flera som detta har hänt för,att räkningen skickas till en annan adress och sen skiter dom i det,borde ju gå o anmäla till konsumentverket eller nått tycker jag... Det är förjävligt dåligt att ett så känt företag ska ha så inkompetenta anställda som tydligen inte ens kan tänka själva... aja hoppas det löser sig iaf:)

2010-03-29, kl 19:00:11
Från: anki

när ni fått fakturan från telia så ring till deras supporttjänst och berätta för dem hur dem gjorde med fakturan och kräv ersättning.

de är pissiga på telia.

vi va utan hem tele tv och bredband nästan två månader p.g.a dem. fick ringa bråka med dem en massa och då va de för dem inte kunde deras eget nya modem hm



surt de med körskolan...

2010-03-29, kl 19:39:16
URL: http://metrobloggen.se/fairylife

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<