Försäkringskassan

2010-03-03, kl 22:17:52 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

gud vad trött jag blir på det här, ännu en gång fick jag ringa försäkringskassan och fråga varför Jonnys föräldrapenning inte kommit igång. Det har strulat ända sedan i december då dom gång på gång gjort fel, den 16 februari ringde Jonny in och berättade vilka dagar han hade jobbat fast vi inte ens börjat få utbetalningar på hans föräldrapenning än och han frågade då även när det skulle vara klart och dom svarade att det skulle vara klart denna veckan. Idag ringde jag och frågade om det var klart snart och då säger dom att idioten Jonny pratade med sist hade lagt ärendet i fel mapp så det hamnade hos en handläggare först idag och dom kunde inte svara på när det blir klart men snart trodde dom... Det är för helvete tredje gången vi ringer och dom lagt ärendet i mappen för tillfällig föräldrapenning istället för vanlig, blir så sjukt trött på detta man kan ju bara tacka gudarna för att Jonny jobbade förra månaden så vi har nått att leva på nu för vi hade ju definitivt inte klarat oss på bara mina pengar dom räcker till hyran och alla räkningar men sen är dom slut.


Kommentarer
Från: "Lillsarah"

Försäkringskassan är ett kapitel för sig ser INTE fram emot detta.. Får bosätta mig mellan dig och Michelle ^^ så ni får hjälpa mig ;)

2010-03-03, kl 23:36:07
Från: mikaelaritari.blogg.se

samma problem här

2010-03-04, kl 19:51:16

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<