Dessa jäkla paket

2010-03-26, kl 18:32:26 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Jag tror jag blir galen på alla jäkla paket, skitkul när man äntligen får hem sina tradera vinster och allt men det är ju ett rent helvete att få hit dom. För det första så fick jag hem två avier om att jag hade paket att hämta i kiosken här på öxnehaga sen fick jag även två sms om att jag kunde hämta ut filmerna från cdon i kiosken med. Fattar inte varför cdon skickade två olika paket men iaf, gick dit och lämnade mina lappar och då säger nötterna att det inte finns något att hämta på dom för dom inte är registrerade men hon letade fram mina cdon paket som jag skulle hämta med numrena från sms:en när jag då sa att det måste finnas andra paket att hämta på avierna så säger dom att det inte finns det alls utan att ens titta. Men idag har jag fortfarande inte fått att mina tradera vinster kommit så nötterna i kiosken måste gjort fel och bara skitit i att kolla efter mina paket så har jag inte fått nya avier på måndag ska jag upp dit och tvinga dom jävlarna att leta igenom varenda paket jävel tills dom hittar mina. Sen hämtade vi ju gungan igår det var skickar med dhl så det fick vi hämta vid huskvarna station sen hämtade jag ett klädpaket skickat med schenker som kom till österrängen. Idag fick jag hämta mitt andra klädpaket också skickat med schenker men det fick jag hämta i huskvarna. Nu fick jag ett mejl om att arabelles födelsedags present som även detta är skickat med schenker ska hämtas ut i hakarp... Va fan kan dom inte skickas till det närmsta stället för som är på österrängen när det kommer med schenker ska jag behöva åka runt hela jävla jönköping för att få mina saker?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<