Buzzador

2010-06-17, kl 02:18:46 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Buzzador

Har fått hem ett paket med Natusan first touch som ska prövas nu, ska även delas ut till lite vänner. Sen ska jag stjäla lite olja ur den stora flaskan till mig själv med eftersom jag har så förbenat torr hy, Arabelle har jätte torr hy hon med och likaså syster Mimmi. Hela familjen torrboll haha, ne men det är väl något som går i familjen då eftersom det både är jag och systeryster och Arabelle som måste dränka oss i olja när vi duschar/badar.

Vill du också bli en Buzzador? Bli det här, ange gärna mig (Neccin) som värvare så blir jag jätte glad. Buzzador har verkligen något för alla och vem vill inte testa gratis saker? Det enda du behöver göra är att Buzza om det (skriva vad du och de personer du delar ut tester till tycker om produkten) det är lätt går fort och framförallt det är KUL!








Kommentarer
Från: Johanna

Kan du förklara lite mer om hur det där med Buzzador funkar? Min mail står ju där, skulle bli jätteglad om du svarade, är väldigt nyfiken :)

2010-06-18, kl 20:16:39

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<