Tapeter och kalas

2010-01-24, kl 12:06:43 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Nu är mamma här och har börjat förberedda för Mimmis tårta så vi har nått gott sen när mormor och morfar kommer. Just nu städar vi eller a mamma dammsuger jag har gjort mitt nu känner jag i mina stackars höfter, dagen har knappt börjat och jag är redan helt slut körd. När mamma dammsugit klart ska hon börja tapetsera, lilla mamma bara jobbar och sliter. Men en bra sak med att mamma bara jobbar och sliter är att idag blir resten av hallen klart, helt sjukt skönt att inte behöva bry sig om det sen mer. Iofs har vi ju sovrummet kvar sen med men det ska vi ju inte ta nu iaf så det får stå som det är. Snickarn kom aldrig i fredags så jag hoppas verkligen att han kommer på måndag, jag verkligen hatar folk som säger att dom ska komma en speciell dag och så dyker dom inte upp. Ska ringa min kära far nu med och se om han kan komma och hjälpa mig med hyllorna idag, vi får väl se om han hinner han är en väldigt upptagen man min far. Aja ska va lite social med mamma nu.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<