Saknar min prinsessa

2010-01-17, kl 10:24:18 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Har verkligen haft en skit natt, legat och vridit och vänt mig hela lååånga natten. Jag har nog max sovit i 2 timmar i natt ändå kan jag inte fortsätta sova, jag hade ju kunnat sova hela dagen om jag hade velat det är ju ingen hemma ändå. Saknar min lilla prinsessa det blir aldeles för tyst här när hon är bort och inga slemmiga pussar får man heller, det är klart jag kan ju be Jonny om en redigt slemmig puss när han kommer hem men det blir nog inte riktigt samma sak ;P Idag kommer kanske pappa och kopplar in tvättmaskinen och sätter upp lite hyllor i Arabelles och lill*ns rum. Ska bli skönt att få upp det då kan jag packa upp en hel kartong till med saker som bara ligger i vägen. Inte för att det är så mkt kartonger kvar men dom tre som står framme känns verkligen som dom är i vägen hela tiden fast dom står i lill*ns rum. Åh jag vill ha hem spjälsängen med så jag kan möblera lill*ns rum som det ska va, vet precis vart den ska stå men jag vill ha den där så det blir lättare att se vart resten passar, men mormor sa att hon kanske kunde komma med den nästa vecka :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<