Handlat idag

2010-01-26, kl 01:52:32 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Idag var Jessie och Johan här på besök, underbara Jessie hjälpte mig handla så vi slipper ta allt på bussen i morgon. Skönt som fasen att slippa det, är mycket att göra i morgon ändå först försäkringskassan sen barnmorskan och sist banken. Usch då, kommer va helt slut i morgon har ont i hela kroppen idag och det lär ju inte bli bättre när man flängt runt hela dagen i morgon. På onsdag blir det nog öppna förskolan med Michelle och Jonna med, jag både ser fram emot det samtidigt som det bara känns almänt jobbigt just nu men jag måste ju komma ut lite så det får gå ändå. Oj oj oj vad klockan blev mycket nu måste lägga mig så jag kommer upp i morgon, Tradera är livsfarligt har blivit sittandes framför datorn i flera timmar nu tack vare allt fint på tradera.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<