Hälsbrännan är tillbaka

2010-01-23, kl 11:14:15 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Gravid med Jadie

Min halsbränna har varit rätt skaplig dom senaste veckorna men igår kväll kom den tillbaka och har fortfarande inte släppt. Usch hatar verkligen halsbränna speciellt när det är så mycket som nu hade jätte svårt att sova inatt bara för det. Tillslut tog jag en Gaviscon och det hjälpte efter en stund men dom är ju så sjukt äckliga kräks nästan varje gång jag måste tugga upp det där skummet. Sen hjälpte det ju inte länge heller för jag fick ta en ny varje gång jag skulle på mina nattliga toa besök (vaknar efter ungefär 1-1½ timme varje gång jag somnat för att lill*n trycker på min lilla blåsa). Hoppas det ger med sig under dagen iaf för jag orkar inte med det här nu. Nog om det nu har jag smakat banankladdkakan och den blev jätte god, bättre än vanlig kladdkaka :) Så nu har jag ställt undan en i kylskåpet tills i morgon som vi ska äta när syster kommer hit, hon fyllde nämligen vuxen i fredags så det firas med banankladdkaka och grädde ;P


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<