Blir så arg på mig själv

2010-01-31, kl 23:08:11 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bara sara

Fy fan va klantig jag är, så sjukt dum. Vann en auktion på tradera i torsdags och betalade in på direkten och upptäkte idag att jag inte hade ändrat adressen på tradera :( jag blir så arg på mig själv för det var jätte söta vägg klistermärken att sätta i Arabelles rum med nalle puh på. Dom kostade inte jätte mycket tror det blev 165 kronor med frakt och allt men när man ändå suttit och längtat efter dom så blir man ju så lack om man inte får dom, men men får väl skylla mig själv hoppas på att dom kommer rätt iaf eller så får jag väl gå till gamla lägenheten och fråga dom som flyttat in om dom fått det.


Kommentarer
Från: angelica

skicka ett mejl till den som hade auktionen. och se om denna har skickat dem.:)

2010-02-01, kl 19:09:14
URL: http://metrobloggen.se/fairylife
Från: Sandra - Sebastians mamma

men du har väl adressändrat? alltså med eftersändning?

2010-02-05, kl 13:38:31
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<