Besök idag

2010-01-29, kl 00:05:45 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Arabelle 2010

Natten tills idag sov Novalie och Michelle här. Super mysigt även om lilla Novalie höll oss vakna inatt, stackarn har lite svårt att sova borta men det ska vi snart ändra på, blir övernattning här nästa vecka med. Mamma var här idag med och bestämde sig för att åka soppsäck med Arabelle, har inte skrattat så mycket på länge men någonting säger mig att jag och mamma hade hundra gånger roligare än Arabelle. Ett enda litet leende var vad vi fick under hela tiden dom åkte. Nu på kvällen har jag tagit mig ett låååångt varmt bad, jätte härligt ända tills det var dags att krångla sig upp ur badet med... Usch vad stor och klumpig jag är nu. Nu ska jag sova så natti natti.


Kommentarer
Från: Michelle

Haha sötnosar!! <3

2010-01-29, kl 14:17:00
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<