Min snoriga lilla prinsessa

2010-02-01, kl 19:23:50 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Arabelle 2010

Min fina underbara prinsessa är fortfarande förkyld som bara den, det bubblar ur näsan på henne och emellanåt får hon svårt att andas. Har gett henne näsdroppar och alvedon nu för hon har varit så hängig idag och i morgon kommer Michelle med super snor sugaren haha hennes är skit bra medans våran inte funkar alls.

För övrigt så är Arabelle duktigast i världen, nu klappar hon händerna om vi sjunger sången för henne, hon tittar på mig och säger mamama och frågar vi var lampan är så tittar hon på lampan sträcker armen mot den och säger dää. Så otroligt söt är hon när hon gör det min duktiga lilla fis.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<