Förlåt för dålig uppdatering

2010-02-16, kl 23:37:12 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Gravid med Jadie

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag har helt enkelt ingen energi till det just nu, känns som om någon kört min kropp i en köttkvarn och sedan ställt dig och hoppat på mitt huvud. Fick bli en tur in till förlossningen ikväll eftersom min huvudvärk inte vill gå över (gör något så sjukt ont så jag tror jag går under snart). Inne på förlossningen var allt bra bortsett från att jag har mkt vatten i kroppen nu igen vilket gjort att jag svullnat upp i hjärnan med eller om det var vatten som tryckte mot hjärnan, blev lite ställd när dom sa det så jag kommer inte riktigt ihåg(Jonny har redan retat mig och kallat mig för vattenskalle hela kvällen). Det var tydligen inte farligt på något sätt men jag kommer ha sån här huvudvärk ända fram tills förlossningen :'( Blir det för jobbigt så blir det nog en igångsättning, och som det känns just nu så håller inte detta i längden alvedon hjälper inte och läkarn sa att det troligtvis inte kommer hjälpa så det är bara onödigt att ta, hon frågade om jag ville ha starkare värktabletter av dom men att dom nog inte kommer hjälpa heller så jag tackade nej till det. Men det känner jag ju nu att jag inte skulle gjort kunde ju iaf testat om det kanske blivit bättre. Hennes ända tips till mig var att vila vila och åter vila, lite massage och sådant från Jonny kunde inte heller skada sa hon :) sen skulle jag ringa in igen om jag känner att det inte går längre eller om det blir värre. Kommer kanske uppdatera någon dag lite då och då men inte varje dag som jag brukade göra.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<